Pohvale/Prijedlozi/Primjedbe/Pritužbe
Poštovani klijenti,
Vaše zadovoljstvo našim uslugama cilj je kojem smo posvećeni u svakom aspektu našeg poslovanja.
Svi prijedlozi, pohvale i pritužbe koje dobijemo od naših klijenata predstavljaju nam važne smjernice za dalje unapređenje, stoga ih redovno detaljno analiziramo i na osnovu njih poduzimamo korektivne aktivnosti.
Ukoliko nam želite uputiti prijedloge, pohvale i pritužbe, to možete učiniti na nekoliko načina:
- pozivom na broj Raiffeisen direkt info: 081 92 92 92
- popunjavanjem obrasca „Prijedlozi, pohvale, pritužbe” - koji možete zatražiti od našeg zaposlenika u svakoj našoj poslovnici
- slanjem pisma na Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina, na adresu Zmaja od Bosne bb, 71000 Sarajevo, sa naznakom “Grupa za rješavanje pritužbi klijenata”
- popunjavanjem online obrasca „Prijedlozi, pohvale, pritužbe”
Na ovaj način Banka zaprima i eventualne pritužbe koji se odnose na dobavljače/potencijalne dobavljače.
Napominjemo da će sve informacije koje dobijemo od Vas, kao i Vaši lični podaci biti tretirani kao povjerljivi.
Bitno nam je da svi naši postojeći, kao i budući klijenti znaju da ćemo sve prijedloge, pohvale i pritužbe razmotriti i odgovoriti u što kraćem roku, a u skladu sa važećim propisima regulatornih tijela.
Proces postupanja sa zaprimljenim prituzbama pogledajte klikom OVDJE.
S poštovanjem,
Vaša Raiffeisen BANK
NAPOMENA: Povjerilac/Banka je dužan/a dostaviti odgovor klijentu u roku od 30 dana (za Federaciju BiH i Brčko distrikt BiH) i 15 dana (za Republiku Srpsku) od dana podnošenja pismenog prigovora, na način kojim se potvrđuje njegov prijem.