Skip to main content
obavijest

Obavijest o poslovnicama koje će raditi prema novom konceptu poslovanja od 01.04.2024. godine

Obavještavamo cijenjene klijente da, prateći trendove digitalizacije na bankarskom tržištu, Raiffeisen banka nastavlja transformaciju svoje poslovne mreže. To znači da će od 01.04.2024. godine dodatne poslovnice raditi prema novom konceptu poslovanja.
 

Poslovnice u kojima će uplate, isplate i ostali blagajnički poslovi na šalteru biti mogući svaki radni dan do 12:00 sati

  • Filijala Sanski Most, Muse Ćazima Ćatića 24
  • Filijala Vitez, Poslovni Centar  96-2

Poslovnice bez mogućnosti uplate i isplate na šalteru banke

  • Agencija Novi Grad, Trg međunarodnog prijateljstva bb
  • Agencija Istočno Sarajevo, Spasovdanska bb


Ostale usluge će biti na raspolaganju klijentima tokom cijelog dana, te će zaposlenici Banke biti na raspolaganju ukoliko su im potrebne dodatne informacije ili pojašnjenja. Ovo znači da prilikom dolaska u poslovnicu klijente dočekuje zaposlenik koji rješava njihove upite ili ih upućuje odgovarajućem bankaru kao partneru koji nudi sveobuhvatnu kako savjetodavnu tako i servisnu podršku, te ih educira o digitalnim servisima banke i pogodnostima njihovog korištenja.

U okviru svih pomenutih poslovnica dostupni su BankomatiQ, multifunkcionalni bankomati na kojima je moguće koristiti sljedeće usluge, a koje su se do sada obavljale na blagajni navedenih poslovnica:

  • UPLATE I ISPLATE SA SVIH RAČUNA,
  • PLAĆANJE RAČUNA uz niže naknade do 80% u odnosu na transakcije obavljene na šalteru banke,
  • PRENOS NA VLASTITE RAČUNE kao i na račune po kojima je korisnik ovlašten u banci,
  • PREGLED STANJA RAČUNA otvorenih u banci (tekući račun, štednja, kredit),
  • MINI IZVOD prikaz posljednjih deset promjena po računu,   
  • PROMJENA PIN BROJA u samo četiri koraka bez dodatnih troškova,      
  • UPLATA POLOG PAZARA ZA PRAVNA LICA besplatna usluga uplate pologa pazara.
  • BESPLATNA USLUGA ISPLATE SA RAČUNA PRAVNIH LICA 


Na ovim uređajima sve transakcije je moguće obavljati 24 sata, 7 dana u sedmici.

 

Podsjećamo da su klijentima na raspolaganju digitalni servisi za fizička i pravna lica koji omogućavaju poslovanje s Bankom bez dolaska u poslovnicu, kada klijent želi: