Za pristup trebate imati omogućen JavaScript u browseru. / You need to enable JavaScript to visit this website.
{}
Complementary Content
Tools

Mobilno bankarstvo – R’m’B

Saznajte više

Mobilno bankarstvo – R’m’B

 

Danas pametne telefone koristimo skoro za sve, pa zašto ne i za poslovanje s bankom? Usluga mobilno bankarstvo Vam omogućava korištenje finansijskih usluga putem mobitela.

Prednosti

  •  Uslugu možete koristiti 24 sata dnevno

    Uslugu možete koristiti 24 sata dnevno

    Možete poslovati s Bankom kada Vi to želite bez obzira na radno vrijeme poslovnica.

  • Štedite Vaš novac

    Štedite Vaš novac

    Povoljnije naknade za realizaciju naloga.

  • Štedite Vaše vrijeme

    Štedite Vaše vrijeme

    Bez čekanja u redovima na šalteru.

  • Poslujte s Bankom sigurno

    Poslujte s Bankom sigurno

    Zagarantovana diskrecija uz primjenu najsavremenijih zaštitnih tehnologija.

Šta Vam omogućava usluga Raiffeisen mobilno bankarstvo?

 
  • Pregled stanja i detalja računa,

  • Pregled prometa po računima,

  • Obavljanje transakcija između vlastitih računa i računa fizičkih i pravnih lica u Raiffeisen banci,

  • Obavljanje transakcija na račune fizičkih i pravnih lica u drugim bankama u BiH,

  • Konverziju deviza,

  • Pregled lokacija Raiffeisen poslovnica i bankomata,

Uštede

 

Štedite Vaš novac uz povoljnije naknade za realizaciju naloga:

Usluge

Šalter

Mobilno bankarstvo

  • Naknada za prijenos sredstava sa KM računa na transakcijski račun pravnog lica u okviru Banke – interno

2,20 KM

0,30 KM

  • Naknada za uplatu od strane trećih lica AD HOC

2,20 KM

0,30 KM

  • Naknada za prijenos sredstava sa KM računa
    na drugu banku

Putem kliringa:
2,50 KM

Putem kliringa:
0,60 KM

  • Naknada za uplatu od strane trećih lica AD HOC

Putem RTGS-a:
5 KM

Putem RTGS-a:
3 KM

Naknade

 

- Ugovaranje usluge – bez naknade.

- 3,99 KM mjesečno + naknada za naloge realizovane putem digitalnih servisa.

- Bez naknade za zatvaranje servisa.

Kako možete postati korisnik usluge Raiffeisen mobilno bankarstvo?

 

- Korisnik usluge Raiffeisen Mobilno bankarstvo može biti svaki klijent Banke, domaće i strano fizičko lice koje je vlasnik tekućeg računa u Banci (debitne kartice) te pametnog mobilnog uređaja.

- Dovoljno je da popunjenu i potpisanu pristupnicu predate u Vama najbližu poslovnicu Banke.

- Ukoliko ste korisnik Raiffeisen internet bankarstva uslugu Mobilno bankarstvo možete ugovoriti samostalno putem ovog servisa.

Isprobajte aplikaciju

 

Download RMB

app

 

Saznajte više

 

Popunite formu Saznajte više> kako bismo pronašli najbolje rješenje za Vaše potrebe. 


Napomena: Popunjavanje iste je u potpunosti neobavezujućeg karaktera.

Na vrh