Kako biste minimizirali mogućnost prevare prilikom kartičnog plaćanja na internetu molimo Vas da obratite pažnju na sljedeće preporuke:
Zaštitite vlastite podatke
Prilikom plaćanja karticom na internetu ili na bilo koji drugi način ne dostavljajte lice i naličje kartice (lica i naličja), PIN ili bilo koji podatak s kartice poput broja kartice, datuma važenja kartice, kontrolnoga broja. Razlog takvih upita može biti pokušaj zloupotrebe kartica.
Ne otkrivajte trećim licima informacije o ličnim podacima (broj LK, broj pasoša, JMBG i sl.) kako ne biste postali žrtva prevare na internetu.
Phishing
Phishing podrazumijeva neovlaštene e-mail poruke ili novi prozor web preglednika čija je svrha da se dođe do informacija o ličnim podacima klijenata (broj LK, broj pasoša, JMBG i sl.), te do podataka o karticama (broj kartice, datum važenja kartice, kontrolnoga broja).
Vhishing
Vhishing je noviji oblik phishinga koji podrazumijeva neovlašteno prikupljanje podataka o klijentima i karticama na osnovu telefonskog poziva.
Email poruke i telefonski pozivi
Ne odgovarajte na elektronske poruke ili telefonske pozive u kojima se od Vas zahtijevaju lični podaci ili podaci o karticama.
Banka od Vas nikada neće telefonskim putem tražiti da komunicirate puni broj kartice, PIN tajni broj, datum isteka kartice ili kontrolni broj s poleđine kartice.
Ne otvarajte linkove ili priloge (attachmente) i ne odgovarajte na e-mailove sumnjivog sadržaja.
Bilo koju sumnjivu transakciju prijavite pozivom na telefon broj 081 92 92 92 dostupan 24/7.