{}
Complementary Content
Tools

Mjere olakšica za klijente pogođene negativnim ekonomskim posljedicama

Saznajte više

 

Informacije o olakšicama klijentima Banke koji su direktno ili indirektno pogođeni negativnim ekonomskim posljedicama uzrokovanih pandemijom virusnog oboljenja „COVID-19“ – PI klijenti

Odlukom Agencije za bankarstvo FBiH, klijentima Banke omogućeno je podnošenje zahtjeva za moratorij do 31.12.2020. godine. Mogu aplicirati fizička lica pogođena nepovoljnim ekonomskim posljedicama uzrokovanim pojavom virusnog oboljenja COVID-19, kojima je ugrožena kreditna sposobnost, izvor otplate kredita i onemogućeno redovno ispunjavanje kreditnih obaveza prema Banci.  Posebne mjere koje će Banka primjenjivati u cilju ublažavanja negativnih posljedica COVID-19 na klijente je moratorij na plaćanje glavnice i kamate na period do maksimalno 6 mjeseci, uz produženje roka otplate kredita za isti period.  

 

Dokumentacija koja je potrebna za realizovanje moratorija uključuje:

  • Kopiju identifikacionog dokumenta,
  • CIPS prijavu – kopija ili original,
  • Rješenje o nezaposlenosti izdato u bilo kojem periodu počevši od 01.3.2020./Platne liste/Potvrda sa blagajne za 3 mjeseca (alternativno, ukoliko je došlo do smanjenja plate)
  • Aneks ugovora o radu (alternativno, ukoliko je došlo do promjene ugovora) ili Potvrda sa Biro-a,
  • Rješenje o zabrani kretanja (alternativno),
  • Platna lista sudužnika kojem su smanjena primanja ili potvrda sa biroa ako je ostao bez posla (alternativno, ukoliko su primanja sudužnika uključena u prethodno odobrenje kredita),
  • Kućna lista + platna lista/potvrda sa biroa člana domaćinstva koji je ostao bez posla (alternativno, ukoliko  je navedeno uticalo na smanjenje primanja domaćinstva i razlog tražene mjere/modaliteta),
  • Zahtjev za modalitet – popunjava se u poslovnici.

 

Naglašavamo važnost dokumentovanja pogođenosti Covidom.

Klijent sa prikupljenom potrebnom dokumentacijom dolazi u najbližu poslovnicu Banke gdje popunjava zahtjev za odobrenje moratorija. Nakon toga, zahtjev se prosljeđuje na odgovarajuće službe koje će vršiti analizu klijentovog finansijskog stanja i u konačnici donijeti odluku o odobrenju moratorija te informisati klijenta o istoj. U slučaju pozitivne odluke, klijent će biti pozvan da dođe u istu poslovnicu u koju je predao zahtjev, kako bi potpisao ugovornu dokumentaciju.

 

Na vrh