Strategija održivosti
Jedan od stubova naše Strategije održivosti je da budemo "odgovoran bankar", a primarni cilj odgovornog bankara je stvaranje dugoročne dodatne vrijednosti. Kontinuirano prilagođavamo naš poslovni model izazovima i promjenama na bankarskom tržištu i stvaramo održive vrijednosti za sve naše interesne skupine. Svojim klijentima nudimo „zelene“ finansijske proizvode i usluge te im omogućavamo edukaciju iz oblasti različitih finansijskih tema.
Brinemo o našim zaposlenicima
Brinemo o našim zaposlenicima i pružamo jednake mogućnosti za profesionalni razvoj, a posebno smo ponosni na jednaku zastupljenost žena na rukovodećim pozicijama. Podržavamo različitosti i potičemo učenje u obliku internih i eksternih edukacija. Obezbijedili smo kvalitetne radne uslove te redovno provodimo istraživanja s ciljem unapređenja zadovoljstva zaposlenika.
Brinemo o okolišu
Brinemo o okolišu, a naše zelene aktivnosti usklađene su Ciljevima 2025. naše matične kuće.
• Posjedujemo automatizirane HVAC sisteme koji doprinose boljoj energetskoj efikasnosti,
• Recikliramo, štedimo i pratimo potrošnju papira,
• Na nivou Grupacije smo u 2022. godini smanjili emisiju CO2 za 8% u poređenju sa 2021. godinom.
Brinemo za naše klijente i okruženje
Brinemo za naše klijente i okruženje u kojem poslujemo te pomažemo klijentima u transformaciji ka održivoj budućnosti. Prepoznajemo značaj ženskog poduzetništva, kao i finansijskog opismenjavanja putem različitih kanala. Brinemo za društvene učinke naših poslovnih aktivnosti i podržavamo različite projekte u čijem su fokusu djeca i osobe s posebnim potrebama. U 2022. godini podržali smo 29 društveno-odgovornih projekata.