Strategija održivosti
Jedan od stubova naše Strategije održivosti je da budemo "odgovoran bankar", a primarni cilj odgovornog bankara je stvaranje dugoročne dodatne vrijednosti. Kontinuirano prilagođavamo naš poslovni model izazovima i promjenama na bankarskom tržištu i stvaramo održive vrijednosti za sve naše interesne skupine. Svojim klijentima nudimo „zelene“ finansijske proizvode i usluge te im omogućavamo edukaciju iz oblasti različitih finansijskih tema.
Brinemo o okolišu
Brinemo o okolišu, a naše zelene aktivnosti usklađene su Ciljevima 2025. naše matične kuće.
• Na nivou Grupacije smo u 2022. godini smanjili emisiju CO2 za 8% u poređenju sa 2021. godinom,
• Proizvodimo platne kartice od reciklirane plastike,
• Omogućili smo našim zaposlenicima nabavku električnih romobila,
• Recikliramo, štedimo i pratimo potrošnju papira.
Brinemo za naše klijente
Brinemo za naše klijente te im pomažemo u transformaciji ka održivoj budućnosti. Prepoznajemo značaj ženskog poduzetništva, kao i finansijskog opismenjavanja putem različitih kanala.
Kontinuirana podrška lokalnoj zajednici
Preko 20 godina aktivno doprinosimo lokalnoj zajednici kroz različite društveno odgovorne projekte. Podrška studentima, volonterske aktivnosti naših zaposlenika te dugogodišnja saradnja i prijateljstvo sa Sumero, Srce za djecu i SOS dječija sela samo su neke od naših aktivnosti.
Brinemo o našim zaposlenicima
Brinemo o našim zaposlenicima i pružamo jednake mogućnosti za profesionalni razvoj, a posebno smo ponosni na jednaku zastupljenost žena na rukovodećim pozicijama. Podržavamo različitosti i potičemo učenje u obliku internih i eksternih edukacija. Obezbijedili smo kvalitetne radne uslove te redovno provodimo istraživanja s ciljem unapređenja zadovoljstva zaposlenika.