Za pristup trebate imati omogućen JavaScript u browseru. / You need to enable JavaScript to visit this website.
{}
Complementary Content
Tools

Pritužbe / pohvale / prijedlozi

 

Poštovani klijenti,

Vaše zadovoljstvo našim uslugama cilj je kojem smo posvećeni u svakom aspektu našeg poslovanja. 

Bilo da se radi o iskazivanju zadovoljstva ili nezadovoljstva našom uslugom, jako cijenimo Vaše mišljenje i bili bismo Vam zahvalni  da nam kažete isto.

Svi prigovori, prijedlozi i pohvale koje dobijemo od naših klijenata predstavljaju nam važne smjernice za dalje unapređenje, stoga ih redovno detaljno analiziramo i na osnovu njih poduzimamo korektivne aktivnosti.

Ukoliko nam želite uputiti pritužbu ili prigovor u vezi s poslovanjem ili bankarskim uslugama, to možete učiniti na nekoliko načina:

Popunjavanjem online obrasca „Pritužbe, prijedlozi i pohvale” na ovom linku

Slanjem pisma na Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina, na adresu Zmaja od Bosne bb, 71000 Sarajevo, sa naznakom “Grupa za rješavanje pritužbi klijenata”

Popunjavanjem obrasca „Pritužbe, prijedlozi, pohvale“ koji možete zatražiti od našeg zaposlenika u poslovnici i ubaciti  ga u kutiju namijenjenu za to koja se nalazi u svakoj našoj poslovnici

Pozivom na broj Raiffeisen direkt info: 081 92 92 92

 

Na ovaj način Banka zaprima i eventualne prigovore koji se odnose na dobavljače/potencijalne dobavljače.

Napominjemo da ce sve informacije koje dobijemo od Vas, kao i Vaši lični podaci biti tretirani kao povjerljivi.

S poštovanjem,

Vaša Raiffeisen BANK

 

Na vrh