Često postavljena pitanja
Imate pitanja o uslugama banke za mala i srednja preduzeća, ili želite saznati koji je najlakši način poslovanja sa nama, u nastavku su najčešće postavljana pitanja naših klijenata.
Ukoliko i vi želite dopuniti listu pitanja i odgovora, molimo da nas kontaktirate putem besplatne Web Chat opcije na našoj web stranici ili pozivom na +387 (0) 33 75 50 45. Vaše pitanje ćemo također uvrstiti u ovaj dokment kako bi i ostalim klijentima pružili dodatnu informaciju.
Transakcijski račun
-
Šta je potrebno za otvaranje transakcijskog računa?
Transakcijski račun možete otvoriti online apliciranjem ili u poslovnicama Banke prilaganjem zahtjeva i prateće dokumentacije za otvaranje računa.
Zahtjev za otvaranje računa i spisak statusne dokumentacije možete preuzeti ovdje.
-
Kako mogu provjeriti stanje na transakcijskom računu?
Stanje na transakcijskom računu možete provjeriti:
• putem Internet bankarstva za pravna lica (RBBHnet)
• pozivom Raiffeisen Direct Info broja: 061 92 92 92 (za pozive iz BiH) ili 00387 33 75 75 01 (za pozive iz inostranstva),
-
Na koji način mogu primati Izvještaj o stanju i prometu po računu (izvod)?
Izvodi
-
Na koji način mogu primati SWIFT potvrde?
SWIFT potvrde o odlivu i prilivu iz inostranstva možete primati:
• putem e-maila
Zahtjev za dostavu Vaše SWIFT potvrde možete preuzeti ovdje, a popunjen obrazac (potpisan i ovjeren) predajete u najbližoj poslovnici Banke.
-
Potreban mi je izvod za POS uređaj.
Zahtjev za generisanjem izvoda za POS uređaj možete podnijeti putem mail adrese: pos-izvodi.RBBH@raiffeisengroup.ba.
Obavezna polja za unos:
• naziv trgovca (kako je navedeno na slip-u),
• broj klijenta MID (broj koji se nalazi na slipu, počinje sa 800xxxx ),
• tačna e-mail adresa za dostavu izvoda.
Dodatno, neophodno je navesti period ili određeni datum za koji je potreban izvod.
Internet bankarstvo za pravna lica (RBBHnet)
-
Potrebna mi je pomoć pri korištenju Internet bankarstva za pravna lica.
Više informacija možete pronaći ovdje
Također, na raspolaganju su Vam i video uputstva kojima pristupate putem sljedećih linkova:
1. Kako se prijaviti na internet bankarstvo za pravna lica
2. Opšte funkcionalnosti usluge RBBHnet
3. Stanje računa, promet i izvodi
4. Plaćanje u zemlji i plaćanje zakonskih obaveza
7. Isplata gotovine i službeni put
9. Kreiranje uzoraka, prenos datoteke, poruke i imenik
Dodatno, demo verziju aplikacije možete proći kroz pojedinačne funkcionalnosti usluge i steći dojam kako aplikacija u stvarnosti funkcioniše.
Podaci navedeni u demo verziji kao npr. naziv korisnika, brojevi računa i sl. nisu stvarni. Također, napominjemo da podaci koje unesete pri isprobavanju demo verzije aplikacije neće biti sačuvani, odnosno isti će biti obrisani odmah pri izlasku iz demo verzije.
-
Kako mogu aplicirati za uslugu Internet bankarstvo za pravna lica?
Dovoljno je da popunjenu i potpisanu pristupnicu predate u Vama najbližu poslovnicu Banke.
Ovu uslugu možete ugovoriti u Raiffeisen poslovnici odmah prilikom otvaranja transakcijskog računa.
Uplata osnivačkog kapitala
-
Na koji način se vrši uplata osnivačkog kapitala ili dokapitalizacija?
REZIDENTI
Fizičko lice
Uplatu osnivačkog kapitala ili dokapitalizaciju možete izvršiti gotovinski na blagajni ili bezgotovinski prenosom sa računa u Raiffeisen banci ili nekoj drugoj banci.
Pravno lice
Ukoliko ste rezident pravno lice kao osnivač druge firme ili radite dokapitalizaciju druge firme, potrebno je da izvršite bezgotovinski prenos sredstava sa svog transakcijskog računa na račun te firme.
Rezident fizičko lice je:
• stanovnik Bosne i Hercegovine, koji navedeni status dokazuje ličnom kartom (CIPS) ili pasošem BiH izdatim od strane nadležnog organa BiH;
• posjeduje pasoš Bosne i Hercegovine koji je izdat od strane nadležnog organa, ambasade ili konzularnog predstavništva BiH, a nemaju prijavljeno mjesto prebivališta/boravišta u BiH.
Rezident pravno lice:
• ima sjedište u Bosni i Hercegovini. Također, u ovu skupinu spadaju i predstavništva, podružnice i drugi organizacioni dijelovi stranih pravnih lica, poduzetnici (obrtnici i trgovci), koji samostalno obavljaju djelatnost radi sticanja dohotka, a upisani su u registar nadležnog organa u Bosni i Hercegovini, što se dokazuje odgovarajućim izvodom iz evidencije nadležnog organa.
NEREZIDENTI
Ukoliko ste nerezident pravno ili fizičko lice uplatu možete vršiti gotovinski na blagajni kao i bezgotovinski uplatom iz inostranstva ili sa računa nerezidenta u zemlji.
Nerezident fizičko lice je:
• državljanin Bosne i Hercegovine, koji navedeni status dokazuje ličnom kartom za strance koja je izdata od strane nadležnog organa u BiH (CIPS) ili pasošem zemlje čiji je državljanin.
Nerezident pravno lice je:
• lice koje nije registrovano niti ima sjedište u Bosni i Hercegovini.
-
Na koji račun vršim uplatu?
Uplata unutar Bosne i Hercegovine
• Račun u korist za uplate po osnovu osnivačkog uloga ili dokapitalizacije u zemlji je transakcijski račun Raiffeisen banke 1610000000000011 sa pozivom na broj 660000107-4 koji je potrebno navesti u svrhu plaćanja.
• Neophodni podaci su i: vrsta uplate (osnivački ulog ili dokapitalizacija), naziv firme koja se osniva ili dokapitalizira.
Uplata iz inostranstva
• Račun u korist za uplate po osnovu osnivačkog uloga ili dokapitalizacije iz inostranstva je BA391611000000938339 (SWIFT code: RZBABA2S) uz navođenje svrhe plaćanja.
Neophodni podaci su i: vrsta uplate (osnivački ulog ili dokapitalizacija), naziv firme koja se osniva ili dokapitalizira.
Polog pazara putem CASH POINT bankomata
-
Šta je CASH POINT bankomat i kako se koristi?
CASH POINT bankomat omogućava brzu i jednostavnu uplata pazara putem debitne kartice na bankomatu 24/7 bez čekanja u redu na šalteru Raiffeisen banke.
Uplata na ovaj način se direktno knjiži na transakcijski račun pravnog lica (uplate izvršene radnim danima u periodu 08:00-19:30h se knjiže isti dan na račun, a uplate nakon navedenog vremenskog perioda se knjiže naredni radni dan).
Uputstvo za korištenje CASH POINT bankomata možete preuzeti ovdje.
Kredit
-
Koja dokumentacija je potrebna za apliciranje za kredit?
Kako biste aplicirali za kredit potrebno je da u najbližu poslovnicu Raiffeisen banke dostavite sljedeću popunjenu dokumentaciju koju možete preuzeti direktno putem linkova u nastavku:
• Saglasnost za uvid u Centralni registar kredita zaFirmuivlasnika
• Kratak istorijat za kompaniju
• Bilans stanja i bilans uspjeha sa dd.mm.yy. i vidljivom ovjerom FIA-e ili APIF-a na prvim stranama,
• Analitiku dobavljaca i kupaca za tekuću godinu.
Trajni nalog
-
Na koji način mogu ugovoriti trajni nalog za pravno lice?
Potpisivanjem Zahtjeva za trajni nalog dajete ovlaštenje Banci da u Vaše ime, i na teret Vaših računa izvrši plaćanja na unaprijed definisane datume i u redovnim vremenskim intervalima.
Popunjen zahtjev je potrebno lično predati u Vama najbližoj poslovnici Raiffeisen banke.
Potvrda o solventnosti
-
Kako mogu dobiti potvrdu o solventnosti?
Potvrdu o solvetnosti možete preuzeti u najbližoj poslovnici. Prilikom preuzimanja potvrde o solvetnosti potrebno je da dostavite zahtjev za izdavanje iste.
Napomena:
• Zahtjev mora biti potpisan od strane osobe ovlaštene za zastupanje prema rješenju o registraciji klijenta, te ovjeren pečatom koji je klijent deponovao na kartonu deponovanih potpisa
Reklamacija za biznis karticu
-
Na koji način mogu podnijeti reklamaciju po pitanju moje Business kartice?
Reklamaciju na transakcije po business kartici podnosite popunjavanjem formulara koji možete preuzeti ovdje.
Ispravno popunjen obrazac možete poslati na mail adresu:
karticne.reklamacije@raiffeisengroup.ba
Napomena: na obrascu se može reklamirati samo jedna transakcija.
Izmjena kontakt telefona
-
Kako mogu promijeniti kontakt telefon?
Za promjenu kontakt telefona potrebno je da popunite obrazac za izmjenu podataka koji možete preuzeti ovdje.
Nakon popunjavanja zahteva isti možete podnijeti ovdje
Napomene:
• Zahtjev mora biti propisno potpisan od strane odgovornog lica za zastupanje firme sa Kartona deponovanih potpisa i ovjeren pečatom firme.
• Original zahtjev se dostavlja u poslovnicu Banke gdje je otvoren račun.